Inwestycja w pozycjonowanie lokalne w Krakowie niesie za sobą wiele wymiernych korzyści. Pozycjonowanie od bardzo dawna uważane jest za jedyną skuteczną formę reklamy. Marketing internetowy niemal całkowicie zdominował bowiem rynek, wypierając dotychczas znane rodzaje marketingu, takie jak chociażby kolportaż ulotek oraz reklamy w radiach czy w gazetach. Obecnie każdy przedsiębiorca, którego usługi dedykowane są dla mieszkańców Krakowa i okolic, powinien podjąć współpracę z profesjonalną Agencją marketingową, która zajmie się wdrożeniem wszelkich procedur wchodzących w skład pozycjonowania lokalnego.
Audyt strony internetowej pod kątem SEO
Każda usługa pozycjonowania lokalnego krakowskich firm rozpoczyna się od przeprowadzenia szczegółowego audytu. Pozwala on zaobserwować wady dotychczasowych rozwiązań, które przeszkadzały w skutecznym pozycjonowaniu witryny. Specjaliści SEO analizują wówczas widoczność strony oraz wszystko co z nią związane. Sprawdzają oni między innymi budowę menu i menu breadcrumbs, strukturę adresów URL, szybkość ładowania platformy, unikalność treści i opisów, skuteczność tagów, występowanie nagłówków, zdjęć, grafik, występowanie słów kluczowych dla danej branży itd.
Dobór słów kluczowych
Podstawowym elementem każdej kampanii mającej na celu wypromowanie konkretnej firmy z Krakowa, jest dobór odpowiednich słów kluczy. To od nich w dużej mierze zależy skuteczność całego przedsięwzięcia. Dobieraniem haseł kluczowych również zajmują się Agencje marketingowe. Jest to bardzo skomplikowany proces. Konieczne jest pozyskanie wszelkich możliwych informacji, które pozwolą dobrać najbardziej adekwatne frazy. Proces ten zakłada analizę rynku i konkurencji oraz wszelkiego rodzaju forów, blogów i innych treści znajdujących się w internecie, które w sposób bezpośredni lub pośredni są związane z daną branżą. Słowa kluczowe muszą później zostać wykorzystane na stronach internetowych. Najczęściej Agencje współpracują z profesjonalnymi copywriterami, którzy w nienachalny sposób wzbogacają treści, tak aby były one nie tylko nasycone kluczowymi słowami, ale także czytelne dla odbiorcy.
Korzyści wynikające z lokalnego pozycjonowania krakowskich stron
Niekwestionowaną korzyścią pozycjonowania lokalnego jest na pewno realny wpływ na dotychczasowe dochody firmy. Taka forma reklamy pozwala bowiem zwiększyć ilość konwersji, która przekłada się na wzrost sprzedaży. Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu zwiększa się też rozpoznawalność marki, która zaczyna zajmować wysokie pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania. Jest to niezwykle ważne, bowiem internauci deklarują, że szukając odpowiedniego usługodawcy, zwykle docierają maksymalnie do końca pierwszej strony wyszukiwarki Google.
—————-
———————————————————————-