Reklama
Reklama jest niezb?dna w wi?kszo?ci bran?. Jedn? z niebagatelnych kwestii jak? nale?y si? zaj?? to wybór odpowiedniej postaci reklamy twojej bran?y lub te? produktu jaki sprzedajesz. Ka?da bran?a ma swoj? specyfik? oraz specyficzn? grup? docelow?. Dla niektórych bran? najbardziej odpowiednia b?dzie reklama zewn?trzna, przyk?adowo billboardy, dla innych najlepsz? form? reklamy b?d? spoty telewizyjne a jeszcze inna bran?a b?dzie czerpa?a ogromne korzy?ci z reklamy na ulotkach. Bardzo cz?sto je?eli nie najcz??ciej przedsi?biorstwa korzystaj? przy prowadzeniu kampanii reklamowych z kilku typów reklam. Na przyk?ad, je?li mamy do czynienia z ogólnokrajow? kampani? promuj?c? dany produkt to bardzo cz?sto mo?emy zobaczy? w tej samej formule graficznej reklamy w Internecie, w telewizji, na billboardach.
Projektuj?c reklamy nale?y scharakteryzowa? grup? docelow?. Potem na podstawie tej definicji dobiera? rodzaje reklam, rodzaje miejsc ich zainstalowania lub emisji, ich charakter, j?zyk przekazu.